Sıkça Sorulan Sorular

1. GENEL

Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

Colors Of Fashion'da alışverişe başlayabilmek için öncelikle üye olmanız gerekmektedir. Yeni Üye linkinden gerekli bilgileri doldurarak kolayca üye olabilirsiniz. 

İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında talep edilen bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz. 
 

Ürünler Hakkında Kimden Yardım Alabilirim?
 

Sitemiz veya satın almak istediğiniz ürün hakkında destek almak için +90 258 264 43 20 no'lu hattımızdan Müşteri Hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.


2. ÜYELİK
 

Nasıl Üye Olunur?

Colors Of Fashion ana sayfasında bulunan ‘Kayıt Ol’ butonuna tıklayarak görüntüleyeceğiniz  ' Üye Kayıt ' formuna gerekli bilgileri kaydedip "Kaydet" butonuna tıklayınız.

Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru olarak belirttikten sonra otomatik olarak siteye giriş yapmış olacaksınız.


Üyelik İşlemlerinde Nelere Dikkat Etmeliyim?
 

Üye kayıt formunda belirtiğiniz bilgiler doğru olmalıdır.

Üye kayıt formuna Colors Of Fashion’a daha önce kayıt olmuş e-posta adresi ile tekrar üye kaydı oluşturulamamaktadır.

Seçeceğiniz şifre kolay hatırlayacağınız fakat başkaları tarafından tahmin edilemeyecek şekilde olmalıdır.

 

Onaylama Maili Gelmedi. Ne yapmalıyım?
 

Kaydettiğiniz e-mail adresiniz geçersiz veya yanlış yazılmış olabilir. Böyle bir durumda, üyeliğinizin geçerli olması için gerekli olan onay e-postası size ulaşamayacaktır. Bu nedenle geçerli bir e-posta adresi kullanmalısınız.

E-mail adresini doğru yazmanıza rağmen yine onay e-maili gelmediyse, kullandığınız e-mail sağlayıcısı gelen mesajı inbox’ın ‘junk’, ‘bulk’ ya da ‘spam’ klasörlerine göndermiş olabilir. Lütfen bu klasörlerini kontrol ediniz.

 

Üyelik Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?
 

'Kullanıcı Hesabım' başlığı altında yer alan ‘Kişisel Bilgilerim’ bölümünden üyelik bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.   

 

Adres Bilgimi Nasıl Güncelleyebilirim?
 

Kullanıcı Hesabım’ başlığı altında yer alan ‘Adreslerim’ bölümünden adres bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
 

Fatura Bilgilerimi Değiştirebilir miyim ?


Sipariş esnasında ve ya Üye Panelinizden Fatura bilgilerinizi değiştirebilirsiniz.

 
Şifremi Unuttum Nasıl Öğrenebilirim ?
 

Üye giriş sayfasında bulunan ‘Şifremi Unuttum’ alanına tıkladığınızda sisteme kayıtlı e-mail adresinize aktivasyon kodunuz gönderilecektir. Bu aktivasyon koduna tıklayarak karşınıza gelen yeni sayfa içerisinde ‘ Yeni Parola ‘ nızı oluşturabilirsiniz.

 
Üyelik bilgi güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?
 

Colors Of dünyada yaygın olarak tercih edilen SSL ( Secure Sockets Layer ) sunucu protokollerini kullanmaktadır.
 

Bu güvenlik sistemi, internette saklanan verilerin en etkin koruma yöntemidir. SSL şifreleme teknolojisi, kredi kartı işlemleri ve kişisel bilgilerinizin saklanması konusunda sağlam bir güvenlik duvarı oluşturmaktadır. 128 bit'lik şifreleme teknolojisi bu güvenlik duvarının temelidir.
 

Kredi kartı verilerini şifreleyen bu sistem, bilgi akışı esnasında herhangi bir güvenlik açığına ya da bilgilerin çalınmasına engel olmaktadır. 

 
Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

 

Üyelik iptal işlemleriniz Müşteri Hizmetlerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir. 
 

+90 258 264 43 20  no’lu hattan ya da sisteme kayıtlı olan e-posta adresinizden destek@colorsoffashion.com.tr ‘den bizlere ulaşarak talebinizi iletebilirsiniz. 



3. SİPARİŞ
 

Nasıl sipariş verebilirim?

Colors Of Fashion‘dan sipariş verebilmeniz için öncelikle sitemize üye olmanız gerekmektedir. Adınız, soyadınız, e-posta adresiniz ve şifrenizi yazarak tamamlanan oldukça basit bir formla hemen üye olabilirsiniz.
 

İstediğiniz ürünleri sepete ekledikten sonra; adres ve ödeme aşamalarında istenecek bilgileri doldurarak alışverişinizi kolayca ve hızlı bir şekilde tamamlayabilirsiniz.


Siparişime ürün ekleyebilir miyim?
 

Sepetinize farklı kampanyalardan ürün ekleyebilir ve tek kargo ücreti ile satın alabilirsiniz. Ödemesini yaptığınız siparişe ürün ekleyemezsiniz. Ancak, siparişinizi iptal ederek yeni bir sipariş oluşturabilir, yeni vereceğiniz siparişinize eksik olan ürünleri de ekleyerek tüm ürünlerin aynı kargo ile adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz.


Siparişimi nasıl değiştirebilirim/iptal edebilirim?
 

Sipariş verdiğiniz ürünün kampanyası halen devam ediyorsa; siparişinizi iptal edebilir ve yeni sipariş verebilirsiniz.
 

Kampanya sona erdiyse ve siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse; siparişinizi iptal edebilirsiniz.
 

Siparişiniz kargoya teslim edilmişse, kargoyu teslim almanız ve iade işlemi yapmanız gerekmektedir.
 

Destek hattımız +90 258 264 43 20’ no’lu hattı arayarak  hızla iade sürecini başlatabilirsiniz.
 

Siparişiniz iptal edildiğinde, sipariş bedeli bankanız tarafından kredi kartınıza ilk ekstrenizde yansıtılmaktadır. Ücret iade işleminin süresi bankalara göre değişkenlik gösterir.


Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
 

Sipariş iptal talebinizi , ürününüz kargoya teslim edilmeden önce +90 258 264 43 20 no’lu hattan ya da destek@colorsoffashion.com.tr ‘dan bize ulaşarak iletebilirsiniz. Sipariniz alındıktan sonra 4 saat içerisinde fatura kesilme ve kargo süreci başlamaış olacağından siparişinizi bu süre içerisinde iptal edebilirsiniz. Detaylı bilgi için İptal İade ve Değişim koşullarını inceleyebilirsiniz.


Siparişler ne zaman kargoya teslim ediliyor?
 

Vermiş olduğunuz sipariş, siparişinizde bulunan ürünün teslimat süresine bağlı olarak kargoya teslim edilmektedir. Teslimat süresi 5 iş günüdür. Cumartesi-Pazar günleri kargo gönderimimiz bulunmamaktadır. Siparişlerinizi ‘ Kullanıcı Hesabım ‘ bölümünde ‘ Siparişlerim ‘ sekmesinden takip edebilirsiniz. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir.

 

Ürünleri sepetimde ne kadar süre bekletebilirim?
 

Sepetinize eklemiş olduğunuz ürünler rezerve edilmemektedir. Ürün satışa açık olduğu sürece sepetinizde bulundurulabilir.

 

Siparişlerimi nasıl kontrol edebilirim?
 

Siparişlerinizi ‘ Kullanıcı Hesabım ’ bölümünde bulunan ‘ Siparişlerim ’ sekmesinden kontrol edebilirsiniz

 

Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?
 

Colors Of Fashion üzerinde satılan her ürünün satış fiyatına KDV dahildir.

 

4. ÖDEME

Ödeme adımında kredi kartı onay vermiyor. Ne yapmalıyım?
 

Siparişiniz sırasında kredi kartınız farklı nedenlerle onaylanamayabilir.  Bu nedenlerden bazıları:
 

 

 

  • Kart numarasını hatalı girmeniz, 
  • Kartınızın son kullanma tarihinin hatalı/geçmiş olması, 
  • Kullandığınız kart bir ek kart ise, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olması, 
  • Onay işlemi sırasında geçici bağlantı sorunları yaşanması, 
  • Kayıp ihbarı yaptığınız bir kartı yeniden kullanmaya çalışmanız, 
  • Kullanmaya çalıştığınız kartın bir kredi kartı değil, ATM kartı olması  sayılabilir. 

 

Bu nedenler dışında sorun yaşıyorsanız, kredi kartı onay sorunlarınızda yardım almak için bizimle veya bankanızla iletişime geçebilirsiniz. 
 

Müşteri hizmetleri destek telefonlarından +90 258 264 43 20  yada destek@colorsoffashion.com.tr ‘den bize ulaşabilirsiniz.

 

Ödeme seçenekleri nelerdir?
 

Kredi kartı ile 6 aya varan taksit imkanı (%10 vade farkı uygulanmaktadır)*
 

Kredi kartı tek çekim Ödeme imkanı
 

*Anlaşmalı bankalar ile vade farksız taksit imkanlarımız vardır.

 

Kapıda ödeme yapabilir miyim?
 

Şu anda kapıda ödeme yöntemi ile sipariş verilmemektedir.
 

(Ödemelerinizi sadece kredi kartı ile gerçekleştirebilirsiniz )

 

Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Colors Of Fashion üzerinden yapılan alışverişlerde  şu an için kredi kartına taksit yapılamamaktadır. 

 

Siparişlerimde kredi kartı güvenliğimi nasıl sağlıyorsunuz?
 

Colors Of Fashion, SSL güvenlik sertifikalarının en yüksek standardı Global Sign SSL Sertifikası kullanılmaktadır. Kredi kartı ödemesindeki tüm işlemler banka ve bilgisayarınız arasında 128 bit özel Global Sign şifreleme yöntemi ile gerçekleşir. Bu yöntemle bilgileriniz korunurken güvenle alışveriş yapabilirsiniz.

 

Havale-EFT yapabilir miyim?
 

Colors Of Fashion üzerinde şuanda havale ve eft sistemi mevcut değildir.



5. KARGO
 

Yurtdışına gönderi yapıyor musunuz?
 

Teslimat noktalarımız yalnızca Türkiye ile sınırlıdır.

 

Sipariş verdikten sonra adres değişikliği yapabilir miyim?
 

Siparişleriniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapılabilmektedir. Destek hattımız 0258 264 43 20 no’lu hattı arayarak hızla  süreci başlatabilirsiniz. Ancak bu tür durumlarda teslimat süresinin uzayabileceği dikkate alınmalıdır.
 

 

Siparişlerim hangi kargo firması ile gönderiliyor?

 

Siparişleriniz Yurt İçi  Kargo firması ve Süraat Kargo Firması ile Türkiye'nin her bölgesine ortalama 3 iş günü içinde gönderilmektedir. Ancak zorlu hava koşulları benzeri engelleyici faktörler, kargonuzun gecikmesine sebep olabilmektedir. Detaylı fiyatlandırma için "Teslimat Koşulları" bölümünü kontrol edebilirsiniz.

 

Kargo bedeli ödeyecek miyim?
 

Colors Of Fashion olarak Türkiyenin her yerine ücretsiz kargo hizmeti veriyoruz.

 

Siparişimi teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?
 

Siparişinizi teslim alırken kargo paketinde yırtık, ezilme, ıslanma, vb. bir sorun olup olmadığını mutlaka kontrol etmelisiniz.
 

Ayrıca paketinizde bulunan ürünlerin, faturaya yansıyan ürünlerle aynı olduğundan emin olmanızı öneririz.
 

Kargo yetkilisi, kargo paketinde veya içeriğinde herhangi bir sorun olması durumunda size yardımcı olacaktır. Böyle bir durumda kargoyu teslim almamanız ve kargo yetkilisine tutanak tutturmanız gerekmektedir.
 

Tutanak, ürün değişimi veya ücret iadesinde işlemlerinizi kolaylaştıracaktır.
 

* Kargoyu teslim aldıktan sonra yapılan eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığı ya da ilk teslim anında hazırlanmadığı için incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.

 

Teslimat adresinde bulunamazsam ne olacak?
 

Adreste bulunamadığınızda "teslim edilemedi" notu bırakılır. Bir sonraki iş günü siparişiniz bir kez daha adresinize getirilir. Kargo firmasına ulaşarak tekrar gelmelerini uygun bulduğunuz günü belirttiğinizde, paketinizin doğru zamanda gelmesini sağlayabilirsiniz. İkinci kez gelindiğinde teslim edilemeyen siparişiniz Colors Of Fashion deposuna iade edilir. Tüm siparişler, yasaların gerektirdiği üzere irsaliye ve fatura ile kargolanır.

(Kargo tarafından bu şekilde bir not bırakılmıyor)

 

Siparişim nasıl bir paketle gönderilecek?
 

Siparişleriniz, ürünlerin hassasiyetine uygun paketleme işlemlerinden geçmektedir. Kırılacak ürünler, özel koruyucu kağıt dolgu ve özel naylon hava balonu ile sarılarak ve ekstra bir koliye konulup sabitlenerek paketlenir. Böylece hassas ürünlerin bile kargoda hasar görme olasılığı minimum seviyeye indirilmektedir.
 

Ev tekstili gibi ürünleriniz ise, özel Colors Of Fashion kolisi veya özel Colors Of Fashion baskılı, içi asla görülmeyen kargo poşetleri ile gönderilmektedir.

 

Kargom nerede nasıl öğrenebilirim?


Kargoya teslim edilmiş olan siparişinizin nerede olduğunu öğrenmek için ; sırası ile Kullanıcı Hesabım > Siparişlerim sekmesinden siparişinizi görüntüleyerek kargo takip numaranızı öğrenebilirsiniz.



6. SİPARİŞ İADE VE İPTAL İŞLEMLERİ
 

Siparişimi iade edebilir miyim?
 

Satın aldığınız ürünü, siparişinizin teslim aldığınız tarihten itibaren 14  gün içerisinde iade edebilirsiniz.

 

Ürün iade edilirken kargoyu kim ödüyor?
 

Herhangi bir nedenle iade etmek istediğiniz ürünün iade kargo ücreti müşteri tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda Yurt İçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekmektedir.

 

İade işlemini nasıl yapacağım?
 

Ürünler adresinize ulaştıktan sonra 14 gün içinde iade yapabilirsiniz.
 


Satın alınan ürünü iade etme süresi nedir?